A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Christian Horner Red Bull-főnök szerint hatott az erőviszonyokra az FIA kérése, Andrea Stella viszont nem lát összefüggést a kettő között.
A McLaren mini-DRS-ének ügye a Azerbajdzsáni Nagydíj után kirobbant, a felső terelőlap elhajlása miatt az FIA szigorúbb irányelveket adott ki a hátsó szárnyak hajlékonyságára vonatkozóan. Ezután a McLaren is módosított számos légterelőjén. A Red Bull főnöke, Christian Horner szerint a szárnymódosítások nagy jelentőséggel bírnak a versenyzők közötti apró különbségek miatt. A McLaren csapatfőnöke, Andrea Stella viszont úgy véli, hogy a szárnymódosítások nem indokolják az autó teljesítményének ingadozását, és más csapatok is hasonló változtatásokat kellett végrehajtsanak. Stella szerint az autó teljesítménye nem múlik csak a hátsó szárnyon, és ez nem észrevehető köridőben változtatja az eredményeket.